LIKWIDACJA SZKÓD
W ramach kompleksowej obsługi, w celu spełnienia nawet najbardziej wymagających potrzeb naszych klientów oferujemy usługi z zakresu likwidacji szkód. Ubezpieczonym w PZU, Alianz, Generali i Ergo Hestia umożliwiamy realizację tych działań bez konieczności odwiedzania zakładu ubezpieczeń, rozliczając naprawy bezgotówkowo.
W skład usług wchodzą takie działania jak transport uszkodzonego pojazdu z miejsca, które wskaże klient, prace blacharskie i lakiernicze (w tym z wykorzystaniem specjalistycznych urządzeń i technik naprawczych), komputerowy dobór kolorów, wynajęcie auta zastępczego, wycenę szkód czy badania techniczne (dzięki własnej stacji kontroli pojazdów).
Odpowiedz na kilka prostych pytań i zgłoś szkodę naszemu konsultantowi. Wyposażony w wiedzę na temat winnego powstałej szkody, rejestracji samochodu (na firmę, bądź osobę fizyczną), konieczności jego holowania, także tego, czy firma ubezpieczeniowa została już poinformowana o szkodzie, po prostu zadzwoń do nas i nie martw się o resztę. Likwidację szkody wykonuje Autoryzowany serwis Skody
W razie problemów ze zgłoszeniem szkody zapraszamy do jednego z 3 oddziałów Auto Śliwka: Skoda Katowice, Skoda Zabrze lub Skoda Sosnowiec. Nasi doradcy pomogą Ci ją zgłosić!
W jakich przypadkach otrzymasz bezpłatną pomoc?
- Nagła awaria na drodze, która wystąpi podczas podróży
- Unieruchomienie auta, czyli w przypadku przebitej opony, braku paliwa lub niewłaściwego paliwa w zbiorniku, zgubienia, uszkodzenia lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, wyładowania akumulatora czy awarii autoalarmu
- Kradzież samochodu, w miejscu zamieszkania lub na wyjeździe
- Wypadek, który uniemożliwi Ci dalszą jazdę autem
Jakie warunki musisz spełnić, aby otrzymać gwarancję mobilności?
- Auto nowe: W przypadku zakupu nowego auta w salonie, gwarancja mobilności aktywowana jest automatycznie i obowiązuje w okresie trwania gwarancji.
- Auto używane (po okresie gwarancji): Każdy przegląd swojego samochodu jaki wykonasz w Autoryzowanym Serwisie Škody przedłuża ważność Gwarancji Mobilności na 1 rok lub do wykonania następnego przeglądu.
Kiedy nie możesz skorzystać z Gwarancji Mobilności?
• W przypadku, gdy auto nie przeszło okresowego przeglądu serwisowego zalecanego przez producenta.
• Gdy samochód nie ma aktualnych badań technicznych potwierdzonych w dowodzie rejestracyjnym.
Sprawdź szczegóły Gwarancji Mobilności Skoda:
Kontakt działu likwidacji
W razie problemów ze zgłoszeniem szkody zapraszamy do jednego z 3 oddziałów Auto Śliwka: Skoda Katowice, Skoda Zabrze lub Skoda Sosnowiec. Nasi doradcy pomogą Ci zgłosić szkodę!Katowice - Aleksandra Adamczewska
tel. +48 32 606 68 07
e-mail: a.adamczewska@autosliwka.pl
Sosnowiec - Marcin Widawski
tel. +48 32 630 31 56
e-mail: m.widawski@autosliwka.pl
Zabrze - Autoryzowana Blacharnia i Lakiernia Marki Skoda
tel. +48 32 277 90 84
tel. +48 32 277 90 82
tel. +48 665 112 020
Do pobrania
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej AXA (pdf)
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej GENARALI (pdf)
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej GOTHRER (pdf)
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej HESTIA (pdf)
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej PZU (pdf)
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej WARTA (pdf)
Dokumenty do pobrania